Thursday, January 11, 2007

Yipppeeee!!!

Today was a MUCH better day on the school front. No crying or not wanting to go. In fact, Christian just gave me a quick kiss and went running into his class. LOL. Thank goodness! I was totally not looking forward to another episode like on Tuesday! ;) Thanks to all of you for letting me know I wasn't nuts! LOL...

Finished Voyager!
So, I finished Voyager by Diana Galbadon. It's the third book in the Outlander Series and I LOVED it! I don't find much time to read, but since the new year and going to bed a little earlier, I've been making time at night right before turning off the lights. These books were recommended to me by Andrea and they are fantastic! SO not something I would pick up by myself, but they have me totally obsorbed! They are about a woman who accidentally goes back in time and ends up finding her true love. It's a great romance...just unbelievable, the kind that every woman wants. The first book...sucked me in as soon as she went back in time, the second book...not so good, but NECESSARY to the plot, the third book...again, sucked me in. I'm going to buy the 4th book this weekend hopefully.

Speaking of Andrea...

She has a new kit out! Winter's Grace. Absolutely gorgeous! There are the prettiest crocheted snowflakes! AND it's on sale!!!


And here's a LO I made using it. (template by Janet Phillips)
Also, she's having a HUGE retirement sale on older designs. Check out her store
here. Her designs are just gorgeous and full of detail. If you haven't used any of her stuff yet, give her a try! :) (And no...I'm NOT just saying that 'cause I'm on her CT!!) LOL....

A little surprise...
I have a little surprise in the works. And of course, my new loyal blog readers are going to hear about it first. I have to keep it a secret for now, but maybe sometime next week I can let the cat out of the bag! Shhhh.... ;)

Losing my mind?
Do you ever feel like you're just totally losing your mind? I do...almost on a daily basis! LOL... I forget to call people back, return emails, etc...etc...etc... A couple of days ago, I emailed Shelly about the Biggest Loser challenge and the list of girls we would like for our team. I went into LOTS of detail creating my list in a Word document so that I could copy/paste it into the email to her. Ummm....I wrote a little note at the top of the email about why I didn't choose the other girls, a little BS-ing about non-related stuff and sent the email. Closed out of my Word document without saving. (I totally wouldn't need this list again or for anyone else) And guess what I get back. An email from Shelly saying "Ummm...was there supposed to be a list of names attached to that?!?!". AHHHHH!!! I forgot to copy/paste the damn thing! Needless to say, she got the Readers Digest version after that. {rolling my eyes}

Then, I get an email from my good friend, Melissa, tonight. She just had a gorgeous little baby girl a couple of weeks ago and when she was pregnant, we took some pics of her. This was at friggin' Halloween time. HELLO!!! Guess who totally forgot about them? Who totally didn't proof them yet? Who totally didn't get them to her at all? Yep...you got it! Me again! LOL. She's just too darn nice to say anything before now. When I took them, we were SO overwhelmed with life. Then the holidays came and I just completely forgot about them. Ugh...calgon take me away! So...I'm going to work on those tonight for her. And maybe a little surprise for the baby's room too? Shhhh...

Rambling
Yep, I'm a big talker in person too. LOL. Hopefully you haven't grown tired of reading this yet! I truly appreciate all of you that take the time to comment! Thanks! I was told today that I can't email you back unless you have your email address set up in blogger or give it to me some other way. SO...let me know your email! ;) I'd love to thank you!!! Happy Thursday! {{HUGS}}

9 comments:

Lena Brandenburg said...

Rambling kind of blogs are my favorite to read; they have more character!!! LOL. I'm a talker in person too! That kit is fabulous and your LO is soooo pretty! Don't feel bad, I've lost my mind as well. Let me know if you find mine, and I'll extend you the same courtesy, K? :D

ArtcTrish said...

HI,,new to DST,
I have a almost 3 1/2yo too and that "I WANT MY MOMMY!" can wear you out! Hope things get better soon!

Deena said...

Ok so you rambled?? It gave me something to read... Love andrea's new kit it is gorgeous, now if it would snow here, and i would have pics to scrap with it :)

And don't worry about forgetting everything i go through phases like that, pretty much all the time, i actually write things on post it notes and post them on my desk so i dont forget!! (i just have to remember to write the notes LOL)

Melissa Ives said...

A surprise? Hmmmmm...

Can't wait until you spill!

Yen said...

Yay! I can't wait hear about that surprise,Melanie! And I love reading your blog you know it's like I have known you already though we haven't see IRL. KWIM?

Love ya girl! I'll shot you an email later tonight in my time:)

Anonymous said...

Hey Melanie-
You already know I've lost my mind LOL!

Fabulous LO and I can't wait to hear your surprise- I think I have an idea of what it is. ;)

God bless!
Laurie G

Andrea* said...

LOVE the new blog girly! AND you must read Philippa Gregory's Princess books next!!

Yen said...

Hey girl, you've been tag! Just something for you to do..heheh

Check here:)
3 Things Survey

Happy Weekend!

Xoxo

Carrie Stephens said...

I always feel scattered and like i am loosing my mind! LOL I have just gotten used to it ;)

My son got really clingy when i first put him in preschool. Every day for weeks i would dread taking him. Then one day he just stopped... maybe he realized that it wasnt getting him anywhere ;)